torsdag den 23. september 2010

Få den bedste virusbeskyttelse til din PC


NOD32 - den bedste virusbeskyttelse
Alle ved efterhånden at det ikke går at surfe på nettet uden virusbeskyttelse, men det kan være en jungle man skal igennem, for at finde frem til det rette sikkerhedsprogram.

Hvis man blot søger blindt efter et virus program og køber/downloader det første man finder, så er der en reel risiko for at blive bondefanget af de utallige falske virus programmer der findes. Det er programmer som i stedet for at give virusbeskyttelse installere mere skadeligt software på din computer - og det oven i købet efter man har betalt. Meget skidt.

Jeg har gennem årene brugt flere forskellige antivirus og anti spyware programmer, men har altid holdt mig til dem man betaler for, hvilket skyldes jeg ikke tror på at et firma uden solid økonomi i ryggen, som er genereret af et kvalitetsprodukt, vil være i stand til at levere noget ordentligt.

Min egen erfaring har således ledt mig til NOD32 fra ESET. Dette program giver efter min mening den bedste virusbeskyttelse man kan opnå i dag. NOD32 Smart Security er ikke kun det bedste virus program, men også anti spyware og adware, firewall, spam filter til din mailbox og meget mere. Derudover er NOD32 skabt til at køre super effektivt på computeren, forstået på den måde at det faktisk bruger meget lidt processor kraft sammenlignet med andre programmer. Det betyder at det også køre meget stabilt på små computere såsom netbooks.

NOD32 er let at installere og bruge og der kommer opdateringer konstant, hvilket kun beviser at et særdeles dedikeret hold af udviklere står bag programmet. Og opdateringen går i sig selv hurtigt - man mærker det slet ikke.

For optimal virusbeskyttelse kan jeg derfor kun anbefale NOD32.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.